Dlaczego warto skorzystać z naszej pomocy zdalnej:
- Nie każdy z przypadków zaistniałych problemów wymaga osobistej interwencji Informatyka w firmie u Klienta,
- w większości przypadków uzyskanie zdalnej pomocy jest możliwe praktycznie od ręki, podczas gdy wizyta informatyka na miejscu u Klienta - często wymaga umówienia terminu. Docenią to osoby które chcą rozwiązać problem tu i teraz, a nie czekać na przyjazd informatyka,
- pomoc zdalna jest zawsze tańsza niż świadczona w tradycyjnej formie z dojazdem na miejsce do klienta,
- pomoc zdalna jest możliwa na duże odległości – dzięki temu mogę pomagać skutecznie tam gdzie trudno o skutecznego informatyka, tam gdzie dobra pomoc informatyczna dużo kosztuje, Jeśli więc mamy problem z naszym komputerem gdzieś na zagranicznych wakacjach albo wyjeździe służbowym, gdy mieszkamy w małej miejscowości (gdzie czasem trudno o skutecznego specjalistę) lub zagranicą, gdzie pomoc informatyczna może być droga w stosunku do polskich realiów cenowych, skorzystanie z pomocy zdalnej to skuteczna i tania alternatywa,
- w przypadku gdy pomoc zdalna dotyczy osób prywatnych, nie wymaga ona wizyty informatyka w domu. Taka wizyta może przecież być niekomfortowa dla Klienta z jakiejkolwiek przyczyny,
- stosowane przeze mnie rozwiązanie jest bezpieczne i legalne a cały proces pomocy zdalnej odbywa się tylko i wyłącznie za wiedzą i zgodą Klienta,
Z punktu widzenia Klientów czasem może być trudno ocenić czy w danej sytuacji pomoc zdalna się sprawdzi czy nie. Oczywiście można to zawsze doprecyzować, kontaktując się ze mną w danej sprawie.
Podczas realizacji procesu pomocy zdalnej często dość pomocne jest podjęcie rozmowy z informatykiem. Jeśli więc obawiasz się kosztów rozmowy telefonicznej, poproś abym do Ciebie oddzwonił albo użyj komunikatora internetowego. Sam program TeamViewer zawiera w sobie dość skuteczny komunikator, pozwalający na rozmowy audio, wideo i czat.